Powered By Blogger

vineri, 2 aprilie 2010

Strange dream

Hei oameni buni...fiti atenti ce vis am avut azinoapte:
Se facea ca in curtea scolii unde invat eu era un concert Rammstein (sunt fan)si ma pregateam sa merg.Era o scena mare amplasata acolo la scoala si cei din trupa se pregateau de concert.Atunci mie mia venit sa merg la WC si mam dus la toaleta scolii.Marog am facut eu acolo :D si cand ies din baie il vad pe ghici cine...MARILYN MANSON!!!Cu machiajul lui excentric si foarte dark normal k amm speriat si am luato la fuga.El ma urmarea pe holurile scolii iar eu nu stiam pe unde sa ies mai repede.Hotarasc sa o iau pe la cancelarie si...PAM PAM...PROFU' DE TEHNO APARE...Zic eu:DOMN' PROFESOR MARILYN MANSON...MA FUGARESTE.El bine inteles a inceput sa rada si sia dat jos sacoul pe care il purta si avea un tricou cu Marilyn Manson.(ASTA A FOST CIUDAT).Si fiindca nu vroiam sa ma prinda mam ascuns in cabinetul directorului sub birou.Atunci aud pasi si vad doua picioare apropiinduse de birou.Deja incepea sami fie foarte foarte frica...dar acele picioare sau indepartat.Am iesit eu de acolo si ma duc in curtea scolii.
Concertul deja incepuse iar eu ma distram de minune.Doar ca la un moment dat o vad pe Alexxa(cea mai buna prietena a mea) ca vine sprijinita de un cadru cu punga de perfuzii dupa ea si in pijamale si papuci si credetima nu prea mia placut,iar cand mam dus la ea mam tezit.
Eu in general am vise si mai ciudate decat acestea.Oricum asta chiar a fost STRANGE.

Niciun comentariu: